15 mai 2010

Uite mana ce te-a hranit cu atata iubire... Uite mana ce te-a tinut treaz cu atata iubire, uite gandul tainic in primavara de azi ce te tine cu atata iubire de mine... Uite-am... Nu am plecat inca sunt aici si nu ma voi lasa...

Uite ochii ce te plang de dor,
uite ochii ce mananca jad la fiecare rasuflare,
uite ochii ce plang in fiecare desfatare de doruri ce zac in noroi.
Azi se ridica doar apocalipsul de soare pe cer,
umbrele de nori se adancesc in mare
nu mai am lacrimi sa plang in visare
azi tac si tac si mor pe mare.

Uite buzele ce te-au sarutat in zilele cu norii plumburii,
uite buzele ce murmurau trairi,
uite buzele ce te sarutau usor,
uite buzele ce acum tipa de dor.

Uite mana ce te-a hranit cu atata iubire...
Uite mana ce te-a tinut treaz cu atata iubire,
uite gandul tainic in primavara de azi
ce te tine cu atata iubire de mine...
Uite-am...
Nu am plecat inca sunt aici si nu ma voi lasa...

Uite mana ce te-a hranit cu atata indarjire, uite mana ce suspina dupa atingeri depline nu te uita in ochii de gheisa cautata sa iti aduci aminte de mine e ca o stea de pe cer furata. Uite mana ce te hraneste cu amintiri depline, uite iubirea ce se aterne intre mine si tine, nu mai tipa de dorurile pacatoase adu-ti aminte ca am tipat si nu am mai avut carne pe oase. Am murit azi in ceasul de veacuri fara intregire, m-am uitat la tine fara sa-ti mai pese de mine.

Niciun comentariu: