25 mar. 2011

M-am tot gandit pentru ce te iubesc, imi placi mult pentru cum esti,pentru cum imi zambesti, pentru calmul cu care rezolvi lucrurile complicate, pentru nepasare, pentru diminetile in care te mobilizezi cu greu.
Motive am gasit destule si am fost mereu sigur de existenta lor, de bunatatea omului pe care il iubesc, dar cel mai mult te iubesc cand dormi, cu capul pe umarul meu sau in bratele mele, astea sunt momentele cand pari linistit, pari vulnerabil si imi doresc sa-mi adormi mereu in brate pentru a te proteja.
Lasai deoparte persoana agitata de peste zi, uitai de probleme, griji, de timp si chipul ti se relaxa intr-un zambet.
Pentru a iubi o persoana e nevoie de curaj,e nevoie de acceptare, e nevoie de siguranta si dorinta, e daca vrei un gest de slabiciune acceptata, recompensata cu mii de momente cand te simti stapanul lumii cu el de mana, cand simti ca si maine si multe zile dupa va fi la fel.
Uneori ai norocul sa fie si e frumos, alteori.


Niciun comentariu: